Reizen - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bart Rijn - WaarBenJij.nu Reizen - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bart Rijn - WaarBenJij.nu

Reizen

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

20 Mei 2014 | Hong Kong, Hongkong

Zo dan de reis is begonnen.
Gisteren door men Ouders,Marleen en Jacolien weggebracht naar Schiphol daar werd ik opgepikt met zo'n golfkarretje die me naar het vliegtuig bracht.
Tijdens je reis heeft het ook voordelen dat je niet zo goed ter been bent want ik hoefde nergens te wachten overal mocht ik voor. :)

Dus het vliegtuig in geloodst en tja dan begint er een lange vlucht van 11 uur ong. Nou dat is me gigantisch tegen gevallen.
Ik dacht ik slaap zo in een vliegtuig maar helaas dat werd geen slapen misschien een uurtje geslapen maar dan houd het wel op.
Verder was het een super goede vlucht lekker eten en weinig tot geen turbulentie.

Nu zit ik op Hongkong te wachten nu nog 10 uren en ik verveel me nu al.
Het is hier lang geen Schiphol met allemaal lekkere restaurants met fijne stoelen etc.

Maar het is hier wel super mooi wat een grote stad is dat zeg.

Nou dat was het dan tot zover.

• 20 Mei 2014 - 23:16

Jenneke:

Hoi Bart,

Leuk dat je zo een verslag maakt.
    Er is niets vermoeiender dan reizen, wachten ed.

Succes en ik lees je avonturen graag.