Australie 2014 - Reisverslagen van Bart van Rijn - WaarBenJij.nu Australie 2014 - Reisverslagen van Bart van Rijn - WaarBenJij.nu

Australie 2014

toen ik op school te horen kreeg over buitenlandse stages werd ik direct enthousiast hier over.
Ik heb via mijn werk contact gezocht met een man in australie en zal hier dus vanaf 19 mei tot 11 augustus verblijven.

Het merendeel van mijn tijd daar zal ik dus gewoon werken. maar ook heb ik gevraagd of er tijd was voor een week of 2 vakantie in te plannen dat was geen probleem, daarnaast heb ik ook de weekenden nog om genoeg van het mooie land te zien.

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2014

Terugreis

04 Augustus 2014

Campervakantie Cairns-Brisbane

03 Juli 2014

Camper Vakantie Adelaide-Melbourne

16 Juni 2014

Weekendje Wirrabara

09 Juni 2014

Dolfijnen cruise en vakantie
Bart

Hoi ik ben Bart van Rijn, en wil jullie via deze weg op de hoogte houden over mijn verblijf in Australia. Zodat ik niet iedereen appart hoef te mailen maar dat ik het gewoon via deze weg kan doen met af en toe een verhaal en wat foto,s over mijn belevenissen.

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5396

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 12 Augustus 2014

Australie 2014

Landen bezocht: