Dolfijnen cruise en vakantie - Reisverslag uit Port Adelaide, Australië van Bart Rijn - WaarBenJij.nu Dolfijnen cruise en vakantie - Reisverslag uit Port Adelaide, Australië van Bart Rijn - WaarBenJij.nu

Dolfijnen cruise en vakantie

Door: Bart van Rijn

Blijf op de hoogte en volg Bart

09 Juni 2014 | Australië, Port Adelaide

Hoi lezers :) ,

Hier weer een verhaaltje vanuit Adelaide.

Ik ben 31 mei op dolfijnencruise geweest, dat was echt super gaaf heb denk ik 25-30 dolfijnen gezien in een 2 uur durende rondvaart.
Erg mooi om te zien dat die beesten gewoon in het wild leven en lekker rondzwemmen daar.
De rondvaart begon in Port Adelaide en dan ging je door de haven naar de zee toe en dan draaide je weer om en weer terug.
Erg leuke ervaring en zeker de moeite waard.

Toen ik terug was ben ik nog even naar het clipperschip "City Of Adelaide" gelopen.
Om daar even een kijkje op te nemen en te praten met mensen dië ik ook al in Schotland had ontmoet ( toen ik daar voor Hebo bezig was met het schip gereedmaken voor transport).
En even in het schip gekeken en werd even op de hoogte gebracht over de plannen daar met het schip ik zal aanstaande woensdag voor het eerst weer op het schip aan het werk gaan.

Vorige week gewoon lekker heel de week gewerkt.
Was alleen thuis omdat Scott ergen ver weg op klus was.

Dat was hier wel wennen het alleen zijn, dat ben ik thuis natuurlijk helemaal niet gewend :)
Maar inmiddels ben ik daar ook aan gewend.

Afgelopen zaterdag heb ik mijn 1e vakantie hier geboekt.
Ik zal woensdag 18 juni voor een week er met een camper op uit trekken naar Melbourne alleen dan wel langs de kust.
Ik kom dan onder andere over de "Great Ocean Road"
Dat is een van de mooiste wegen in Australië.
Vanuit Melbourne zal ik terugvliegen naar Adelaide dit was verreweg de goedkoopste manier ze hebben hier nogal goedkope vluchten ik betaal iets van 45 euro om 1,5 uur te vliegen met bagage alles erbij .

Verder is het hier vandaag Queensday dus iedereen is vrij.
Vanaf morgen weer lekker aan het werk.

Ik begin Marleen nu toch ook wel te missen vooral als ik in het weekend alleen ben dan heb ik soms even beetje dipjes maar over het algemeen mis ik nu nog niet zoveel

Maar kan ook gewoon appen etc dus dat scheelt ook wel denk ik.

Nou ik houd het weer voor gezien moet nog even 2 verslagen afmaken en voor morgen opsturen naar Nederland en als die goed zijn kan hier de vlag ook uit want dan ben ik geslaagd voor mijn opleiding.

Groeten Bart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Hoi ik ben Bart van Rijn, en wil jullie via deze weg op de hoogte houden over mijn verblijf in Australia. Zodat ik niet iedereen appart hoef te mailen maar dat ik het gewoon via deze weg kan doen met af en toe een verhaal en wat foto,s over mijn belevenissen.

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 5393

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 12 Augustus 2014

Australie 2014

Landen bezocht: