Terugreis - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bart Rijn - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bart Rijn - WaarBenJij.nu

Terugreis

Door: Bart van Rijn

Blijf op de hoogte en volg Bart

11 Augustus 2014 | Hong Kong, Hongkong

Bij deze helaas alweer de laatste update van mijn reis naar Australië.
Ik zit op dit moment van schrijven in het vliegtuig naar Hongkong.

Wat is de tijd gigantisch hard gegaan zeg ongelofelijk.
De eerste week was een beetje mogelijk maar daarna alleen maar genoten en heel veel geleerd.
Ik zou tegen iedereen die er over twijfelt om dit te doen of niet doe het het is zo goed voor je ontwikkeling (denk ik dan) :).

Laatste weekje heb ik op maandag na alle dagen gewerkt dinsdag tot vrijdag op het clipperschip heb ik een mooie trap in het schip gemaakt en een frame voor een tent voor de container van het schip zodat mensen droog kunnen staan bij het schip.
Op mijn allerlaatste zaterdag hier in Australië moest ik natuurlijk werken :).
Maar goed was een klein klusje we waren al om 11 uur klaar en toen zat het werk voor Maritime Constructions erop heb echt een superrijk gehad daar leuke collega,s en leuke klussen. En ze deden echt alles voor me
Verder ben ik in het weekend nog mee uitgenomen voor een ontbijt met een collega waar ik best vaak mee meereed en die ook veel voor me gedaan heeft.
Zaterdag avond had ik een supergoed verzorgd afscheidsdiner met de mensen van het Clipperschip en iemand van Maritime Constructions.
En ben nog voor een lunch met Scott en zijn vrienden naar Hahndorf geweest dat is een dorpje in de heuvels en dat is een soort Duits dorpje met allemaal Duitse restaurants Duitse pullen bier etc.

Daar heb ik ook voor het eerst in 3 maand weer een frikandel speciaal gehad.
Een collega van mij (die is ook Nederlands) heeft daar een Nederlands pannenkoekenhuis en die verkoopt ook allemaal dingen die je alleen maar in Nederland kunt krijgen dus ook ontbijtkoek etc.
Echt supergrappig en lekker .

En nu moest ik vanmorgen (maandag) om 4 uur me bed uit om naar het vliegveld te gaan ik vloog namelijk om 06:30. Ik vlieg naar Hongkong daar moet ik 10,5 uur wachten dan nog een vlucht van 13 uur naar Amsterdam en dan sta ik als het goed is om 7 uur dinsdagmorgen weer op Nederlandse bodem
En zie ik eindelijk Marleen en mijn familie weer daar heb ik dan ook wel weer heel veel zin aan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Hoi ik ben Bart van Rijn, en wil jullie via deze weg op de hoogte houden over mijn verblijf in Australia. Zodat ik niet iedereen appart hoef te mailen maar dat ik het gewoon via deze weg kan doen met af en toe een verhaal en wat foto,s over mijn belevenissen.

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen: 1376
Totaal aantal bezoekers 5397

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 12 Augustus 2014

Australie 2014

Landen bezocht: